Veelgestelde vragen

Welke garanties zijn er van toepassing op de producten?

U geniet steeds de standaard garantie op alle goederen gekocht bij burostore.
Indien iets defect is bij aankomst of binnen de garantieperdiode neemt u best contact met de klantendienst.
In bepaalde gevallen wordt gevraagd direct met de fabrikant contact op te nemen omdat dit de snelste en goedkoopste manier is. Gelieve het serienummer bij de hand te nemen.
Bij de volgende leveranciers is dit van toepassing

Is er een minimumbestelwaarde?

Om aan de voorwaarden van bedrijven te kopen, vragen wij een minimumaankoop van €45 exclusief btw. (54,45 euro btw inclusief)

Wanneer is de levering gratis?

Omdat burostore u altijd de laagste prijs wil bieden en er van uitgaat dat u meerdere artikelen aankoopt per order, leveren wij GRATIS vanaf een aankoop van €100 exclusief btw

Kan ik als particulier ook aankopen?

Natuurlijk kunt u als particulier aankopen. Burostore richt zich wel naar bedrijven, maar als particulier bent u zeker welkom en kunt u aan dezelfde voorwaarden aankopen als bedrijven en zelfstandigen.
Vraag hier een gratis dagpas aan (niet verplicht)

Kan ik mijn gegevens en paswoord wijzigen?

Als u ingelogd bent kunt u altijd uw gegevens en paswoord wijzigen. Ook kunt u net voor het afrekenen van uw order uw facturatie- en leveringsgegevens veranderen.

Kan ik ook telefonisch of via de fax bestellen?

Nee, om fouten te vermijden kunt u enkel online bestellen. Door heel het proces te automatiseren is het risico op vergissingen bijna nihil.

Hoe kan ik betalen bij burostore?

PER OVERSHRIJVING:
Om het eenvoudig te maken voor bedrijven hebben wij bewust gekozen geen online betaalsysteem te hanteren. In veel gevallen heeft de persoon die besteld geen mogelijk om met betaalkaarten te betalen.
Daarom ontvangt u onmiddellijk na order een proforma factuur. Deze kunt u aan uw betaaldienst bezorgen. Eens deze betaald is gaat uw order door voor uitlevering.

OP REKENING:

Regelmatige klanten, multinationals en overheidsbedrijven kunnen een "uitstel van betaling"-staus verkrijgen. aan te vragen op deze link:  kredietaanvraag

ONLINE:
U kunt online betalen met VISA, Mastercard, American Express, Discover, Paypall

Een kreditaanvraag indienen? (uitstel van betaling)

Uitstel van betaling of kopen op rekening (enkel voor bedrijven en overheid)
Regelmatige klanten, overheidsbedrijven en bedrijven die langer dan drie jaar bestaan en winstgevendheid kunnen bewijzen, kunnen een krediet tot een bepaalde limiet aanvragen aan burostore.
vraag hier kredietvraag aan

Wat als er geen voorraad is?

Door het online systeem ziet u steeds de huidige voorraad, dus alle bestelde goederen zijn op het ogenblik van order in voorraad. Door het tijdsverschil tussen aanmaak van uw order en uw betaling kan er een stockwissel zijn waardoor er misschien geen voorraad meer is. Deze goederen/artikelen worden gecrediteerd en terugbetaald (na betaling) op uw factuur waarbij u de keuze hebt een alternatief product opnieuw te bestellen of te wachten op nieuwe voorraad. In beide gevallen beschouwen wij dit als een volledig nieuw order. Bij een voorraad van de "laatste stukken" kan door een foute stock-telling de voorraad toch op "nul" staan. Daarbij geldt ook de hogervermelde regel.

Retourzendingen

Bij foute keuze:
Het kan altijd zijn dat u misschien het verkeerd product koos.
U kunt goederen binnen de 7 dagen terugsturen onder de volgende voorwaarden: De goederen moeten nog in de originele, ongeopende en ongeschonden verpakkingen zitten.
Wij rekenen voor de verwerkingskosten een forfait in transport van minstens 15 euro (voor gewone zendingen)  + 15% van de totale goederenwaarde.
Bel ons om deze retour aan te vragen  

Bij foute levering door ons:
Bij een volautomatische picking kan er wel eens wat misgaan, wat echter heel uitzondering is.
Wij ruilen met alle plezier de goederen om.  
Bel ons om deze retour aan te vragen

Bij defecte levering:
U geniet de algemene en standaard garantie.
Wij ruilen met alle plezier de goederen om.  
Bel ons om verder af te spreken

Bij beschadigde levering aan verzenddozen:
Bij beschadigde oververpakking of verzenddozen vragen wij dit onmiddellijk bij het aannemen van uw zending te melden aan de chauffeur. 
De chauffeur heeft daartoe een "meldsysteem" in hun handscanner of op hun leverborderel. Vermeld daar in "beschadigde verpakking ontvangen" + een korte omschrijving.
(een foto nemen is aangeraden.)
Bel ons om verder af te spreken

Bij beschadigde goederen in uw verzenddoos:
Bij goederen die beschadigd in de doos zitten, vragen wij onmiddellijk een foto te nemen van het totaal beeld (doos + goederen + beschermfolies / luchtkussens) en detailfoto's.
Bel ons om verder af te spreken

Hoe inpakken voor terugzending?

De transporteur komt de goederen retour halen en zal hierbij een retourlabel op de verzenddoos kleven. Hiervoor gebruikt de transporteur niet verwijderbare adresetiketten. Daarom is het noodzakelijk om uw teruggestuurde goederen te verpakken. 
Eventueel kan u hiervoor onze verzenddoos hergebruiken of kan u de originele verpakkingen inpakken in stevig papier of karton. Fout of te licht verpakte goederen worden geweigerd.
Vooraleer u deze goederen inpakt om aan ons te retourneren, gelieve er op toe te zien dat u geen tape/etiketten op de originele (commerciële) verpakking heeft gekleefd en dat er niet op de verpakking is geschreven.
Zou de originele (commerciële) verpakking uiteindelijk toch beschadigd of geopend zijn zal er niet gecrediteerd of geruild worden.

Veelgestelde vragen

Welke garanties zijn er van toepassing op de producten?

U geniet steeds de standaard garantie op alle goederen gekocht bij burostore.
Indien iets defect is bij aankomst of binnen de garantieperdiode neemt u best contact met de klantendienst.
In bepaalde gevallen wordt gevraagd direct met de fabrikant contact op te nemen omdat dit de snelste en goedkoopste manier is. Gelieve het serienummer bij de hand te nemen.
Bij de volgende leveranciers is dit van toepassing

Is er een minimumbestelwaarde?

Om aan de voorwaarden van bedrijven te kopen, vragen wij een minimumaankoop van €45 exclusief btw. (54,45 euro btw inclusief)

Wanneer is de levering gratis?

Omdat burostore u altijd de laagste prijs wil bieden en er van uitgaat dat u meerdere artikelen aankoopt per order, leveren wij GRATIS vanaf een aankoop van €100 exclusief btw

Kan ik als particulier ook aankopen?

Natuurlijk kunt u als particulier aankopen. Burostore richt zich wel naar bedrijven, maar als particulier bent u zeker welkom en kunt u aan dezelfde voorwaarden aankopen als bedrijven en zelfstandigen.
Vraag hier een gratis dagpas aan (niet verplicht)

Kan ik mijn gegevens en paswoord wijzigen?

Als u ingelogd bent kunt u altijd uw gegevens en paswoord wijzigen. Ook kunt u net voor het afrekenen van uw order uw facturatie- en leveringsgegevens veranderen.

Kan ik ook telefonisch of via de fax bestellen?

Nee, om fouten te vermijden kunt u enkel online bestellen. Door heel het proces te automatiseren is het risico op vergissingen bijna nihil.

Hoe kan ik betalen bij burostore?

PER OVERSHRIJVING:
Om het eenvoudig te maken voor bedrijven hebben wij bewust gekozen geen online betaalsysteem te hanteren. In veel gevallen heeft de persoon die besteld geen mogelijk om met betaalkaarten te betalen.
Daarom ontvangt u onmiddellijk na order een proforma factuur. Deze kunt u aan uw betaaldienst bezorgen. Eens deze betaald is gaat uw order door voor uitlevering.

OP REKENING:

Regelmatige klanten, multinationals en overheidsbedrijven kunnen een "uitstel van betaling"-staus verkrijgen. aan te vragen op deze link:  kredietaanvraag

ONLINE:
U kunt online betalen met VISA, Mastercard, American Express, Discover, Paypall

Een kreditaanvraag indienen? (uitstel van betaling)

Uitstel van betaling of kopen op rekening (enkel voor bedrijven en overheid)
Regelmatige klanten, overheidsbedrijven en bedrijven die langer dan drie jaar bestaan en winstgevendheid kunnen bewijzen, kunnen een krediet tot een bepaalde limiet aanvragen aan burostore.
vraag hier kredietvraag aan

Wat als er geen voorraad is?

Door het online systeem ziet u steeds de huidige voorraad, dus alle bestelde goederen zijn op het ogenblik van order in voorraad. Door het tijdsverschil tussen aanmaak van uw order en uw betaling kan er een stockwissel zijn waardoor er misschien geen voorraad meer is. Deze goederen/artikelen worden gecrediteerd en terugbetaald (na betaling) op uw factuur waarbij u de keuze hebt een alternatief product opnieuw te bestellen of te wachten op nieuwe voorraad. In beide gevallen beschouwen wij dit als een volledig nieuw order. Bij een voorraad van de "laatste stukken" kan door een foute stock-telling de voorraad toch op "nul" staan. Daarbij geldt ook de hogervermelde regel.

Retourzendingen

Bij foute keuze:
Het kan altijd zijn dat u misschien het verkeerd product koos.
U kunt goederen binnen de 7 dagen terugsturen onder de volgende voorwaarden: De goederen moeten nog in de originele, ongeopende en ongeschonden verpakkingen zitten.
Wij rekenen voor de verwerkingskosten een forfait in transport van minstens 15 euro (voor gewone zendingen)  + 15% van de totale goederenwaarde.
Bel ons om deze retour aan te vragen  

Bij foute levering door ons:
Bij een volautomatische picking kan er wel eens wat misgaan, wat echter heel uitzondering is.
Wij ruilen met alle plezier de goederen om.  
Bel ons om deze retour aan te vragen

Bij defecte levering:
U geniet de algemene en standaard garantie.
Wij ruilen met alle plezier de goederen om.  
Bel ons om verder af te spreken

Bij beschadigde levering aan verzenddozen:
Bij beschadigde oververpakking of verzenddozen vragen wij dit onmiddellijk bij het aannemen van uw zending te melden aan de chauffeur. 
De chauffeur heeft daartoe een "meldsysteem" in hun handscanner of op hun leverborderel. Vermeld daar in "beschadigde verpakking ontvangen" + een korte omschrijving.
(een foto nemen is aangeraden.)
Bel ons om verder af te spreken

Bij beschadigde goederen in uw verzenddoos:
Bij goederen die beschadigd in de doos zitten, vragen wij onmiddellijk een foto te nemen van het totaal beeld (doos + goederen + beschermfolies / luchtkussens) en detailfoto's.
Bel ons om verder af te spreken

Hoe inpakken voor terugzending?

De transporteur komt de goederen retour halen en zal hierbij een retourlabel op de verzenddoos kleven. Hiervoor gebruikt de transporteur niet verwijderbare adresetiketten. Daarom is het noodzakelijk om uw teruggestuurde goederen te verpakken. 
Eventueel kan u hiervoor onze verzenddoos hergebruiken of kan u de originele verpakkingen inpakken in stevig papier of karton. Fout of te licht verpakte goederen worden geweigerd.
Vooraleer u deze goederen inpakt om aan ons te retourneren, gelieve er op toe te zien dat u geen tape/etiketten op de originele (commerciële) verpakking heeft gekleefd en dat er niet op de verpakking is geschreven.
Zou de originele (commerciële) verpakking uiteindelijk toch beschadigd of geopend zijn zal er niet gecrediteerd of geruild worden.